Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Deklaracja dostępności
Akapit nr 1 - brak tytułu
Deklaracja dostępności
BIP Domu Dziecka w Sulęcinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://bip.ddsulecin.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część plików PDF zamieszczonych na stronie nie jest dostępna cyfrowo.
- Opublikowane zdjęcia nie posiadają prawidłowych opisów.
Treści nieobjęte przepisami
- Część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiaturowe
- Strona obsługuje standardowe skróty klawiszowe przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Aleksandry Downar - mailowo lub telefonicznie 957555151.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego szpitala:
- Natalia Wójcik - Dyrektor DD w Sulęcinie,
- Adres: Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin,
- mejl: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dom Dziecka w Sulęcinie
Do budynku prowadzą dwa wejścia, zlokalizowane na parterze. Budynek posiada bariery architektoniczne utrudniające wejście do budynku: nieczynny podjazd dla osób poruszających się na wózkach, schody za drzwiami wejściowymi. Przed głównym wejściem znajduje się dzwonek w celu przywołania pracownika Domu Dziecka w Sulęcinie, który udziela wszelkiej pomocy osobie niepełnosprawnej. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku. Budynek posiada dwie kondygnacje i nie jest wyposażony w windę. Komunikację pionową zapewniają dwie klatki schodowe, pełniące funkcję komunikacji pomiędzy wszystkimi kondygnacjami. W budynku nie ma platform, pochylni, windy. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku jest pętla indukcyjna. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego. Przed budynkiem wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Wyznaczone miejsce jest właściwie oznakowane i posiada odpowiednie wymiary.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: pisemnie lub mailowo 3 dni wcześniej
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): przez symbol USTAWIENIA DOSTĘPNOŚCI na górze ekranu
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.youtube.com/watch?v=5Iga6mosK-Y
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip.ddsulecin.pl/80/Raport_o_stanie_zapewniania_dostepnosci/
-
Dom Dziecka w Sulęcinie informuje, że osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się - przy załatwianiu spraw - mogą korzystać ze środków wspierających komunikację - poczty elektronicznej - lub faksu - numer 95 755 51 51. Osoba, która przy załatwianiu sprawy chce skorzystać z pomocy tłumacza PJM, SJM lub SKOGN - zgodnie z przepisami ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się - zobowiązana jest zgłosić ten fakt - w formie pisemnej, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie należy przesłać: faksem na numer 95 755 51 51 lub w wersji elektronicznej na adres e-mail W przypadku braku możliwości realizacji zgłoszonego świadczenia w podanym terminie, Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień. Można również skorzystać z pomocy osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw. Osoby ze szczególnymi potrzebami są obsługiwane poza kolejnością. Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami odbywa się w pomieszczeniu cichym znajdującym się na parterze (pokój nauk), w którym nie ma dodatkowych elementów mogących utrudniać komunikację. Znajduje się tu stanowisko wyposażone w komputer, słuchawki z mikrofonem, pętlę indukcyjną, regulowany stolik oraz lampa led z lupą. Istnieje możliwość umówienia spotkania z interesantem celem załatwienia sprawy i obsługi w dogodny dla niego sposób. Osobą do kontaktu jest Natalia Wójcik (koordynator dostępności) dostępna pod numerem telefonu: 517 186 032. Możliwy jest także kontakt za pośrednictwem SMS i MMS pod ww. numerem.
- Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.
Metryczka informacji
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Dziecka w Sulęcinie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Wójcik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Natalia Wójcik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-22 15:59:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Natalia Wójcik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-31 22:04:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1394 raz(y) |